Descripción
Descobreix el valuós diàleg entre dues generacions de psicoterapeutes: Alfredo Canevaro, referent internacional en la psicoteràpia sistèmica, i Eduardo Torres, psicoterapeuta i professor universitari a Madrid. Aquesta és una trobada que no només uneix trajectòries, sinó que proposa una reflexió profunda sobre la pràctica contemporània de la psicoteràpia i el model de treball desenvolupat per Canevaro.
Durant una intensa setmana de converses a Macerata (Itàlia), tots dos autors comparteixen vivències, qüestionaments i certeses. Ho fan a través de tres grans eixos -pensar, fer i sentir en psicoteràpia-, que obren la porta a una forma de treball centrada en l’experiència, el vincle i l’emoció.
Aquest llibre és molt més que una conversa. És una transmissió viva del saber terapèutic, construïda des de l’honestedat, l’escolta i el respecte mutu. Un testimoni íntim i rigorós que reivindica l’essència de la trobada: entre generacions, entre disciplines, entre terapeuta i pacient.
Si exerceixes la psicoteràpia, l’ensenyes i la sents com una vocació, aquestes pàgines t’invitaran a aturar-te, a pensar i a reconnectar amb allò que dona sentit a la pràctica: el poder de la trobada.
Alfredo Canevaro és metge psiquiatre i psicoterapeuta i el fundador de la primera revista de teràpia familiar en llengua castellana. Primer president de la Societat Argentina de Teràpia Familiar i autor d’alguns dels llibres més influents en el camp de la psicoteràpia, com Terapia individual sistémica con la participación de los familiares significativos o Terapia experiencial profunda.
Eduardo Torres és Psicòleg i psicoterapeuta Europsy i director de l’Escola de Psicoteràpia Eduardo Torres de Madrid. És professor a la Universitat Alfonso X el Sabio i a la Universitat Oberta de Catalunya, i un dels fundadors de la psicoteràpia emocional sistèmica.










Valoraciones
No hay valoraciones aún.