Páginas:
214
Edición:
1
Fecha de publicación:
10/02/2010
ISBN:
9788426716408
Formato:
19.5x24 cms
Colección

Aprendre 3DS Max 2010 Avançat amb 100 exercicis pràctics

18,60 17,67
18,60 17,67
Añadir a cesta
Recíbelo en 24/48h

En aquest segon volum dedicat al programa de modelatge tridimensional 3DS Max 2010 s’estudien en
profunditat les principals eines d’aplicació de materials, llums, càmeres i efectes atmosfèrics i especials, així com de creació d’animacions i de renderització de les escenes. 3DS Max és un dels programes més utilitzats i respectats arreu
del món pels professionals de desenvolupament de jocs, televisió, cinema i composició digital. Amb aquests 100
exercicis l’usuari millorarà els seus coneixements del programa i aprendrà a realitzar operacions, que bé poden considerar-se avançades, amb les múltiples eines d’edició que s’han millorat en aquesta nova versió.

Amb aquest llibre:

Aprendrà a aplicar materials als objectes de les escenes i editar-los per aconseguir diferents efectes.
Coneixerà la importància d’una correcta il·luminació en les escenes per a dotar-les de major realisme.
Descobrirà la manera de posar càmeres i obtenir diferents enquadraments i punts de vista de les escenes.
Utilitzarà les múltiples eines del programa per generar i reproduir animacions senzilles i complexes.
Afegirà múltiples efectes especials i atmosfèrics i renderitzarà les escenes per a comprovar els espectaculars i realistes resultats que es poden arribar a obtenir.

Tots els títols d’aquesta col·lecció en color i amb un format de 19,5×24 cm, la qual cosa permet una lectura mes agradable dels temes tractats.

001 Els materials en 3ds Max...................................................14 002 L'editor de materials (I).....................................................16 003 L'editor de materials (II)....................................................18 004 L'editor de materials (III)..................................................20 005 Crear materials en 3ds Max..............................................22 006 Guardar materials en 3ds Max..........................................24 007 Materials amb mapes 2D...................................................26 008 Materials amb mapes 3D...................................................28 009 Crear un efecte mosaic en materials.................................30 010 Aplicar materials Multi/Sub-Object..................................32 011 Conèixer la Biblioteca de materials..................................34 012 Utilitzar el material Ink'n Paint........................................36 013 Aplicar el modificador Vertex Paint..................................38 014 Aplicar el modificador Unwrap UVW (I)..........................40 015 Aplicar el modificador Unwrap UVW (II).........................42 016 Mapejar splines.................................................................44 017 Utilitzar l'eina Pelt............................................................46 018 Utilitzar l'eina Relax..........................................................48 019 Usar la funció Viewport Canvas per clonar......................50 020 Usar la funció Viewport Canvas per pintar......................52 021 L'Explorador de materials (I).............................................54 022 L'Explorador de materials (II)...........................................56 023 La importància de la il?luminació en 3D..........................58 024 Controlar les llums des del quadre Light Lister................60 025 Afegir llums amb objectiu a una escena...........................62 026 Afegir llums lliures a una escena.......................................64 027 Crear llums Omni.............................................................66 028 Crear llums Skylight..........................................................68 029 Simular la il?luminació global (I)......................................70 030 Simular la il?luminació global (II).....................................72 031 Llums avançades: Fotomètriques (I).................................74 032 Llums avançades: Fotomètriques (II)................................76 033 Llums avançades: Sunlight (III)........................................78 034 Llums avançades: Daylight (IV)........................................80 035 Ombres per hardware (ombres suaus)..............................82 036 Ombres per hardware (oclusió ambiental).......................84 037 Col?locar una càmera........................................................86 038 Conèixer els controls de càmera.......................................88 039 Col?locar una càmera amb objetiu....................................90 040 Col?locar una càmera lliure...............................................92 041 Els paràmetres de la càmera (I).........................................94 042 Els paràmetres de la càmera (II)........................................96 043 Enquadrar l'escena............................................................98 044 Walk Through Viewport Navigation..............................100 045 Walkthrough Assistant (I)...............................................102 046 Walkthrough Assistant (II)..............................................104 047 El control Auto Key.........................................................106 048 Definir les preferències d'animació................................108 049 Restriccions d'animació..................................................110 050 La barra de pistes i els quadres clau................................112 051 Configurar el temps de l'animació.................................114 052 Els controls d'animació...................................................116 053 Previsualitzar l'animació.................................................118 054 Track View: Curve Editor (I)...........................................120 055 Track View: Curve Editor (II)..........................................122 056 Track View: Dope Sheet .................................................124 057 Crear un sistema d'ossos ................................................126 058 Les eines d'ossos (I).........................................................128 059 Les eines d'ossos (II)........................................................130 060 Aplicar el modificador Skin.............................................132 061 Treballar amb el punt de pivot.......................................134 062 Crear bípedes...................................................................136 063 Millores per a la creació de bípedes................................138 064 Introducció a la renderització.........................................140 065 Les opcions del quadre Render Setup.............................142 066 El renderitzador mental ray (I)........................................144 067 El renderitzador mental ray (II)......................................146 068 mental ray 3.7.................................................................148 069 La biblioteca ProMaterials...............................................150 070 Altres opcions de renderització.......................................152 071 Efecte de foc....................................................................154 072 Boira amb volum.............................................................156 073 Efecte de boira.................................................................158 074 Volum lluminós..............................................................160 075 Crear sistemes de partícules............................................162 076 Sistema de partícules Super Spray (I)..............................164 077 Sistema de partícules Super Spray (II).............................166 078 Sistema de partícules Super Spray (III)............................168 079 Particle Flow Source (I)....................................................170 080 Particle Flow Source (II)..................................................172 081 Deformadors d'espai (I): Creació....................................174 082 Deformadors d'espai (II): Enllaç a objectes..........................176 083 Dinàmica: Rebotar en una esfera (I)...............................178 084 Dinàmica: Rebotar en una esfera (II)..............................180 085 Objectes dinàmics: Creació.............................................182 086 Objectes dinàmics: Modificació......................................184 087 Reactor (I): Configuració.................................................186 088 Reactor (II): Roba.............................................................188 089 Reactor (III): Objectes......................................................190 090 Reactor (IV): Comprovar errors i visualitzar...................192 091 Reactor (V): Water...........................................................194 092 Transformar objectes amb el modificador Morpher.........196 093 Animar objectes amb el modificador Morpher..............198 094 Afegir canals al modificador Morpher............................200 095 Utilitzar l'eina Video Post...............................................202 096 Buscar un plug-in............................................................204 097 Instal?lar un plug-in........................................................206 098 Utilitzar l'eina Plug-in Manager......................................208 099 Enllaçar amb Photoshop.................................................210 100 Establir el sistema d'àudio ProSound..............................212
A color
Páginas:
214
Edición:
1
Año Publicación:
20100210
ISBN:
9788426716408
Formato:
19.5x24 cms
Colección

Relacionados

¿Quiéres conocer las últimas novedades?

Inscribiéndote recibirás unos regalos exclusivos para ti