Páginas:
214
Edición:
1
Fecha de publicación:
10/02/2010
ISBN:
9788426716354
Formato:
19.5x24 cms
Colección

Aprendre 3DS Max 2010 amb 100 exercicis pràctics

18,60 17,67
18,60 17,67
Añadir a cesta
Recíbelo en 24/48h

En aquest primer volum dedicat al programa de modelat tridimensional 3DS Max 2010 s’estudien a fons
les principals eines de creació i edició d’aquesta aplicació, una de les més utilitzades i respectades a tot el món pels
professionals del desenvolupament de jocs, televisió, cinema i composició digital. Amb aquests 100 exercicis l’usuari tindrà una primera presa de contacte amb el programa i aprendrà a realitzar operacions bàsiques com ara crear objectes plans i tridimensionals per transformar-los i editar-los després amb diferents eines i modificadors.

Amb aquest llibre:

Coneixereu la nova interfaç d’usuari de 3DS Max 2010, dissenyada per facilitar i agilitzar el treball amb les seves diverses eines.
Practicareu amb la nova eina d’agrupació Container, que permet reunir diversos objectes en un sol contenidor quan es treballa amb escenes complexes.
Descobrireu com crear eficaçment i ràpidament models poligonals emprant les eines Graphite, agrupades en una nova
ubicació central.
Aprendreu a crear objectes, a editar-ne la geometria i a transformar-los utilitzant les múltiples i avançades eines d’edició del programa.
Utilitzareu els principals modificadors que 3ds Max posa a la vostra disposició per transformar objectes simples en els
models més espectaculars.

Tots els títols d’aquesta col·lecció en color i amb un format de 19,5×24 cm, la qual cosa permet una lectura mes agradable dels temes tractats.

001 Conèixer la interfície de 3ds Max 2010............................14 002 Personalitzar l'aspecte de 3ds Max....................................16 003 Els menús quad.................................................................18 004 El sistema de coordenades de 3ds Max...................................20 005 Configurar els visors..........................................................22 006 Utilitzar el control ViewCube...........................................24 007 Utilitzar el control SteeringWheels...................................26 008 Buscar ajuda amb l'eina InfoCenter..................................28 009 Obrir i guardar un document............................................30 010 Seleccionar objectes directament......................................32 011 Seleccionar objectes des d'una llista.................................34 012 Mostrar i ocultar objectes (I).............................................36 013 Mostrar i ocultar objectes (II)............................................38 014 Agrupar i donar nom als grups.........................................40 015 Desagrupar, extreure, obrir i tancar grups........................42 016 Treballar amb capes (I)......................................................44 017 Treballar amb capes (II).....................................................46 018 Establir unitats i configurar quadrícula............................48 019 Utilitzar ajustos.................................................................50 020 Treballar amb objectes ajudants.......................................52 021 Utilitzar l'eina Container (I).............................................54 022 Utilitzar l'eina Container (II)............................................56 023 Utilitzar l'eina d'alineació.................................................58 024 Crear primitives estàndar..................................................60 025 Crear primitives esteses.....................................................62 026 Crear altres objectes..........................................................64 027 Editar geometria................................................................66 028 Moure objectes..................................................................68 029 Rotar objectes....................................................................70 030 Escalar objectes..................................................................72 031 Clonar objectes (I).............................................................74 032 Clonar objectes (II)............................................................76 033 Clonar objectes (III): Clonar i alinear...............................78 034 Utilitzar el quadre Transform Toolbox.............................80 035 Crear objectes 2D..............................................................82 036 Crear text en 2D................................................................84 037 Convertir formes en splines editables...............................86 038 Utilitzar modificadors de splines......................................88 039 Realitzar operacions booleanes amb splines.....................90 040 Crear objectes 3D a partir de 2D (I): Tornejar.....................92 041 Crear objectes 3D a partir de 2D (II): Extrudir..................94 042 Crear objectes 3D a partir de 2D (III): Sollevar.................96 043 Utilitzar les corbes de modificació....................................98 044 Convertir un objecte en malla editable..........................100 045 Manipular els vèrtexs......................................................102 046 Usar la selecció flexible...................................................104 047 Manipular les arestes.......................................................106 048 Manipular les cares i els polígons...................................108 049 Usar l'analitzador de malles xView.................................110 050 Seleccionar malles amb el modificador Mesh Select......112 051 Suavitzar formes amb el modificador Relax...................114 052 Editar una malla amb el modificador Edit Mesh............116 053 Subdividir malles amb el modificador Tessellate..............118 054 Arrissar formes amb el modificador Ripple....................120 055 Doblegar objectes amb el modificador Bend..................122 056 Estirar i aixafar amb el modificador Stretch...................124 057 Ondular objectes amb el modificador Wave..................126 058 Cabells i derivats amb el modificador Hair and Fur.............128 059 Configurar els conjunts de modificadors.......................130 060 Canviar els paràmetres d'un modificador.......................132 061 El gizmo de modificador.................................................134 062 Bases del modelatge poligonal........................................136 063 Graphite Modeling Tools: interfície...............................138 064 Graphite Modeling Tools: aplicacions............................140 065 Superfícies de subdivisió.................................................142 066 Editar malles poligonals (I).............................................144 067 Editar malles poligonals (II)...........................................146 068 Editar malles poligonals (III)..........................................148 069 Objectes de composició: BlobMesh................................150 070 L'objecte de composició ProBoolean..............................152 071 Extrudir cares amb el modificador Face Extrude............154 072 Reflectir amb el modificador Symmetry.........................156 073 Crear enreixats amb el modificador Lattice....................158 074 Afilar objectes amb el modificador Taper.......................160 075 Tapar forats amb el modificador Cap Holes...................162 076 Empènyer objectes amb el modificador Push.................164 077 Definir recorreguts amb el modificador Path Deform............166 078 Suavitzar objectes amb el modificador Smooth.............168 079 Copiar modificadors.......................................................170 080 Canviar el gizmo d'un modificador................................172 081 Aplicar diversos modificadors a un objecte....................174 082 Fixar el catàleg de modificadors......................................176 083 Modelatge amb quadrícules de correcció.......................178 084 Subdividir una quadrícula de correcció..........................180 085 Objectes de composició: Scatter......................................182 086 Deformar superfícies amb el modificador Noise............184 087 Editar correctors amb el modificador Edit Patch............186 088 Donar volum amb el modificador Shell.........................188 089 Canviar superfícies amb el modificador Displace...........190 090 Treballar amb objectes de composició............................192 091 Eliminar modificadors.....................................................194 092 Modelar amb NURBS .......................................................196 093 Subdividir una superfície NURBS....................................198 094 Altres mètodes de creació de NURBS..............................200 095 Utilitzar el modificador Surface Deform.........................202 096 Torçar formes amb el modificador Twist........................204 097 Donar forma esfèrica amb el modificador Sperify..........206 098 Fondre objectes amb el modificador Melt......................208 099 Enganxar calcats de modificadors...................................210 100 Mostrar dependències i convertir en exclusiu................212
A color
Páginas:
214
Edición:
1
Año Publicación:
10/02/2010 0:00:00
ISBN:
9788426716354
Formato:
19.5x24 cms
Colección

Relacionados

¿Quiéres conocer las últimas novedades?

Registrándote recibirás unos regalos exclusivos para ti

* El nombre es necesario para poder comunicarnos personalmente contigo.

Acepto la política de privacidad